Sihirbazi u svom naumu i nakani da naškode ljudima, bilo iz lične zlobe i pakosti ili radi toga što je neko naručio određeni sihr da našteti određenoj osobi ili više njih, svoje sihre ostavljaju na razna mjesta, kao što ih podvaljuju ljudima u jelu i piću. U nastavku vam donosimo spisak najčešćih mjesta gdje ovi otpadnici od islama podmeću svoje spletke i sihre.
⦁ Postavljanje sihra u mezar sa mrtvacem
⦁ Sihr se pospe ili poprska ispred vrata, bilo vodom ili zemljom (znači napravi sihr na vodu ili na zemlju, te dođe osoba nekad tamo u 3 sata iza ponoći i porospe tu vodu ispred ulaznih vrata ili pospe zemljom iz posude, i ko ujutro ustane prvi i nagazi na to, na njega će djelovati i ovo je neodređeni sihr, znači ko prvi nagazi)
⦁ Sihr koji se objesi na drvo ili nešto na čemu može visiti
⦁ Sihr koji se ukopa gdje se ljudi odmaraju na putevima
⦁ Sihr koji se ukopa ispod praga kuće
⦁ Sihr koji se postavlja u jastuke i jorgane
⦁ Sihr koji se postavlja u sok, kafu ili čaj, pa se popije / Sihr koji se postavlja u hranu, pa se pojede
Ukratko kako se pravi ova vrsta sihira?
Sihir koji se pojede ili popije, je vrsta sihira čija materija uđe u stomak, iz stomaka u krv, a onda do mjesta u tijelu kojem se želi nanijeti bol i šteta. Sihirbaz na papiru napiše ime osobe kojoj se pravi sihir, ime njegove majke i ime jednog od džina. Te podatke piše slovima ili razičitim brojevima te napiše šta će da uradi taj džin čije ime je naveo uz ime bolesnika i njegove majke. Svakako, uz taj ritual bude prisutan i poglavar džinskog plemena. Poglavar džinskog plemena, zadužuje džina čije je ime napisano na papiru da izvrši i obavi zadatak onako kako je napisano na papiru. Zatim osoba koja je došla da se taj sihir napravi, odnese papir te isti stavi u sok, kafu, čaj… Osoba kada popije taj čaj, sok, kafu, otvaraju se otvori tjelesni i džin zadužen za sihir ulazi u tu osobu i počinje polako da izvršava naredbu zapisanog sihira. Isto tako, sihir se pokisali u vodu, a onda se hrana poprska tom vodom i kad je osoba pojede, biva opsihrena.
⦁ Sihr koji se sipa u izvor vode da ga popije čovjek ili životinja
⦁ Sihr koji se baca u bunar
⦁ Sihr koji se pravi na vatri
⦁ Sihr napravljen na ruci, jer je osoba tako tražila i kad se rukuje kome želi da naparvi sihr, sihr na njega prelazi
⦁ Sihr koji se napravi na katanac
⦁ Sihr koji se napravi na đonovima od obuće
⦁ Sihr koji se napravi na jajetu
⦁ Sihr koji se napravi na odjeći od osobe, zatim se ta odjeća spali
⦁ Sihr napisan na kostima mrtvaca
⦁ Sihr iznad vrata
⦁ Sihr zašiven u odjeću (džep, kragna, kravata) itd.
Postavljanje sihra i mjesta na koja se sihir postavlja
Postavljanje sihra može biti izvedeno sa tri strane. Prvi slučaj je kada sihrbaz svojom rukom postavi ono što je uradio. Zatim dolaze oni koji traže da se sihr napravi. Oba ova slučaja, sa stanovišta mjesta na kojem će se naći sihr, indentična. I sihrbaz i onaj u čije je ime sihir urađen postavljaju sihir samo na mjesta koja su dostupna svakom čovjeku (odjeća, hrane i piće, kuća i zemljište: postavljanje sihra na/u zemlju, u temelj, krov objekta, mjesta unutar kuće, često na prilazu kući u vidu nečistoća kada je sihir očit, ili sihr urađen na vodu u kojem slučaju postaje neprimjetan itd.)
Na kraju, dolaze dzinni. Nakon što sihrbaz napravi sihir, on naredi džinima da postave sihir na mjesto do koga će biti izrazito teško ili nemoguće doći: procjepi u stijenama, tekuće, stajaće vode itd…Specifičnost ovako napravljenog sihira je da mjenja mjesto na kome je postavljen. Jedan džin biva zadužen samo za mjesto sihra. On nema mjesta direktnog utjecaja na stanje opsihrenog. Njegova uloga je samo u tome da svaki put kada se sazna mjesto sihra, premjestiti ga na drugo mjesto. Tako, postoji i sihir koji nije napravljen ni na kakav predmet. Sihrbaz džina jednostavno na osnovu proračuna određenih podataka uputi na neku osobu (sihrbazi traže od bolesnika ime, ime majke i datum rođenja). Ali, elhamdulillah, pronalazak sihra, mada najlakši, nije jedini način rješavanja stanja sihirom izazvanih.
Iz knjige: “Kur’anska hamajlija”, Autor: Almin Omerašević
ŠTIT OD SIHRA I DŽINNA
Prvi štit
Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “Ko pojede sedam hurmi (datula) na tašte, taj dan mu neće naštetiti ni otrov ni sihr“. (Hadis bilježi Buharija) Znači hurme treba pojesti u jutro na tašte, ako je moguće da hurme budu medinske, to je ono što se traži, a ako nemaš medinskih, onda bilo koje druge hurme do kojih mores doći.
Drugi štit
Sihr nema uticaja na muslimana pod abdestom. Musliman pod abdestom ima nad sobom zaštitu meleka koje šalje Milostivi Allah dz.s.. Od Ibnu Abbasa r.a. prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Čistite svoja tijela, Allah vas očistio. Ni jedan rob neće zanoćiti čist, a da ne zanoći sa njim u njegovoj odjeci melek. Ne prevrne se ni jednom, a da melek ne kaže: “Gospodaru, oprosti Svome robu, jer je on zanoćio čist.” (Et-Taberani)
Treci štit
Prouci ove ajete, svaki dan nakon aksam-namaza:
- 1-5 ajet suretul-Bekare,
- ajetul-Kursijj i dva ajeta poslije nje,
- tri zadnja ajeta suretul-Bekare (Ed-Darimi). Te noci i narednog dana ces, Allahovom voljom, biti sacuvan od dzina i sihra.
Četvrti štit
Prilikom izlaska iz kuće reči: “Bismillahi, tevekkeltu alellahi, la havle ve la kuvvete illa billahi” (U ime Allaha, oslanjam se na Allaha, nema snage ni moći osim od Allaha). Ako to kažeš, za tebe će biti rečeno: “Dovoljno si rekao, sačuvan si, upućen si i zabranjeno je šejtanu da ti prilazi.” A šejtan rekne drugome šejtanu: “Šta možeš uraditi čovjeku koji je upućen, ispunio svoju obavezu i koji je sačuvan.” (Ebu Davud)
Peti štit
Jedno od mjesta gdje džini često iskorištavaju priliku da uđu u insane je klozet (wc). Od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, je potvrđeno da je prilikom ulaska u u klozet učio: “Bismillah, Allahumme inni e’uzu bike minel hubusi vel habaisi.” (U ime Allaha, Gospodaru moj, utičem ti se od muških i ženskih šejtana).
Šesti štit
Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “Kada bi neko od vas prije nego što priđe ženi (prije seksualnog čina) proučio: “Bismillah, Allahumme džennibneš–šejtane ve džennibiš–šejtane ma rezaktena” (U ime Allaha, Allahu moj, udalji od nas šejtana i odstrani ga od onog s čim si nas opskrbio) i iz toga akta dobili dijete, ne bi mu nikad šejtan naudio.” (Buharija) Dovu treba da uči i muškarac i žena prije odnosa.
Jedan mi je džin, nakon što je primio Islam i pokajao se, ispričao da je sa čovjekom (bolesnikom iz kojeg je izašao) učestvovao u spolnom aktu, jer nije izgovarao uvu dovu. Jedan drugi džin mi je rekao: “Allah vam je dao jako oružje s kojim nas možete nadvladati, ali ga vi ne koristite”. “Ko je to oružje” – upitao sam. “Zikr vašeg Poslanika (tj. zikr koji nam je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, preporučio)”.
Sedmi štit
Nakon sabah namaza prouči stotinu puta: “La ilahe illallahu vahdehu la serike leh, lehul mulku ve lehul hamdu ve huve ala kulli šej’in kadir.” U hadisu se spominje da onaj ko ovo kaže da ima nagradu kao da je oslobodio deset robova, upiše mu se stotinu dobrih dijela a izbriše stotinu loših, I TOG DANA BUDE ZAŠTIĆEN OD ŠEJTANA SVE DOK NE OMRKNE i niko na Sudnjem danu neće doći ni sa čim vrijednijim, osim onoga ko je to činio više od njega. (hadis bilježi Buharija). A ko prouči ovaj zikr stotinu puta prije akšama, zaštićen je od šejtana u toku te noći.
Osmi štit
Ko hoće da se zaštiti od sihra neka probdije u ibadetu dio noći. Neka se prema tome ne ponaša nemarno, jer nemarnost prema noćnom namazau otvara mogućnost šejtanu da ovlada čovjekom. Ako šejtan zavlada tobom, postaneš plodna zemlja gdje se lahko zašije sihr. Od Ibn Mesuda r.a. prenosi se da je rekao: “Kod Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, je spomenut čovjek o kome je rečeno: “Spavao je neprekidno do svanuća” (tj. do sabah-namaza, nije ustajao na noćni namaz). Na to je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “U uho tog čovjeka se pomokrio šejtan“. (Buharija)
Deveti štit
Uzeti abdest prije spavanja, proučiti ajetul-Kursijj i spominjati Allaha dok insana ne savlada san, jer je potvrđeno da je šejtan l.a. rekao Ebu Hurejri r.a. : “Ko prouči ajetul-Kursijj prije spavanja, cijelu noć je kod njega prisutan čuvar koji je od Allaha, swt poslan i šejtan mu se ne primiće dok ne osvane.” To je potvrdio Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, riječima: “Istinu ti je rekao, iako je on veliki lažov.” (Buharija)
Deseti štit
Prilikom ulaska u mesdžid proučiti: “E’uzu billahil Azim, ve bi vedzhihil-kerim ve sultanihil-kadim mineš šejtanir-radžim.” (Utječem se Allahu, Njegovom plemenitom licu, Njegovoj vječnoj vlasti od prokletog šejtana.) Od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, je potvrđeno da je rekao:” Ko kaže ovu dovu, na to šejtan rekne: “Sačuvan je od mene ostatak dana.“ (Ebu Davud)
Jedanaesti štit
Ujutro i naveče proučiti: “Bismillahillezi la jedurru me’asmihi šej’un fil-erdi ve la fis-semai ve huves-Semi’ul Alim:” ( U ime Allaha, s čijim imenom ne može našteti ništa ni na nebesima ni na Zemlji. On sve čuje i sve zna.) – proučiti po tri puta. (Et-Tirmizi)
Dvanaesti štit
Abdullah ibnu Mesud r.a. je rekao: “ Kada dovedes mladu u svoju kucu (prva bracna noc) neka za tobom klanja dva rekata i reci: “Allahumme barik li fi ehli ve barik lehum fije, Allahumme idzma’ bejnena ma dzema’te bi hajrin, ve ferrik bejnena iza ferrakte ilel-hajri. ” (Allahu moj, blagoslovi mi moju suprugu i mene blagoslovi njoj. Allahu moj, sastavi nas dok nas sastavljas u dobru, a rastavi nas ako nas rastavljas prema dobru.”
Trinaesti štit
Vjernik koji vodi racuna o namazu u dzematu zasticen je od sejtana. Onaj ko ne pazi na to, otvara sejtanu put da njime zavlada. Kada zavlada, dodirom mu skrene pamet ili ga opsihri ili mu nanese neke druge nevolje koje su u sejtanovoj moci. Od Ebu Derda’a r.a. se prenosi da je od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, cuo: “ Nema trojice u jednom selu ili u pustosi koji ne oforme dzemat,a da sejtan nije njima zavladao. Drzite se dzemata (zajednice) jer vuk uzima odlutalu ovcu.”
Četrnaesti štit
Prije namaza prouciti: “E’uzu billahi mines sejtanir-radzim min nefhihi ve nefsihi ve hemzihi.” (Utjecem se Allahu od prokletog sejtana, od njegovog puhanja, dosaptavanja i spletki). (Ebu Davud)
Iz knjige “Oštri mač u borbi protiv zlih sihrbaza”, Autor: Vehid Abdusselam Bali
n-um