POJAVILA SE INICJATIVA DA UKOLIKO BUDE PARADA PONOSA U SARAJEVU BUDU PUSTANE RUKJE SA MINARETA

Nazvati povorku homoseksualaca – “Povorkom ponosa,”
mogu samo oni koji ne vide dalje od nosa!

Za samo 12 sati otkako je postavljena anketa, 66840 glasova protiv, odnosno 97,41%. Naše društvo još nije seksualno zastranilo, hvala Bogu… 

Šta hoće homoseksualci i svi oni koje ovaj pojam implicira, u smislu seksualne orijentacije, ali ne i bolesti. Jer, za bolest Uzvišeni Bog ne kažnjava. Dakle, da razlučimo: u tom smislu možemo govoriti o duhovnoj, moralnoj bolesti, boleščini i izopačini, ali to je izbor, a ne bolest, koja je genetski zapisana, s kojom se neko rađa, živi i umire. To je izbor, a ne datost. I to je krucijalna razlika!
Homoseksualci, sveukupna pederastija i livata, pojava koja je po svom karakteru agresivna i progresivna, žele okupaciju prvenstveno javnog prostora, a zatim ulazak i u tuđe privatne prostore s konačnim ciljem marginalizacije većine i njihovog “deportiranja” na rub egzistencije i svake životne važnosti.
Kur’an je, da budemo jasni, krucijalni dokaz ovoj tvrdnji, jer ovdje nije riječ o subjektivnom raspoloženju i motivu, već o objektivnim posljedicama izvjesnih tendencija i manipulacija.
Homoseksualci, za početak, žele trunku javnog prostora i mrvu priznanja. Oni se, zapravo, ponašaju kao virusi ili bakterije u inkubaciji. Inkubacija bi u metafori značila privatan i zatvoren prostor unutar kojeg mogu biti šta hoće i raditi šta već rade. No, u javnom prostoru situacija je itekako drukčija. Jer, trunka javnog prostora i mrva priznanja, u početku, predstavljala bi “mala vrata” na koja bi ušli i počeli ostvarivati svoje planove.
Sada traže samo jedan dan u godini i jednu ulicu kojom bi prošli u svojoj paradi (Ponosa! Ne znam zašto ponos? Dobro narod kaže: “Čega se pametan stidi, toga se budala ponosi!”), za par godina bila bi to dva dana i dvije ulice, plus neka institucija, tako bi se to širilo dok ne bi u potpunosti superiorno kontrolirali javni prostor i sve ono što ga čini kao takvog. U toj supremacijii, kada ovladaju javnim prostorom, kao sljedeći korak, tražili bi da uđu i u ljudski privatni prostor, u smislu napadanja na našu djecu i uzimanja njih za svoje partnere itd. Oni uvijek mogu kazati: to se vas ne tiče ako vaše dijete osjeća nešto prema nekom čovjeku istog spola, to vas nije briga! S konačnim ciljem protjerivanja većinske ispravne seksualne orijentacije na marginu društvenog života ili u ”šume i planine”. Tek bi se tu normalan život mogao nastaviti!
Da budemo konačno jasni, rezolucije, konvencije, deklaracije i mnogo toga drugoga sličnoga ne pije vode naspram onoga što Kur’an govori, a Kur’an je jasan po tom pitanju:

I Luta – kad reče narodu svome: “Zašto činite razvrat koji niko prije vas na svijetu nije činio?
Vi sa strašću prilazite muškarcima, umjesto ženama. Ta vi ste narod koji sve granice zla prelazi!”
A odgovor naroda njegova glasio je: “Istjerajte ih iz grada vašeg, oni su ljudi-čistunci!”
I Mi smo njega i porodicu njegovu spasili, osim žene njegove; ona je ostala s onima koji su kaznu iskusili.
I na njih smo kišu spustili, pa pogledaj kako su razvratnici skončali. (El-E’araf 80-84.)

I kad izaslanici Naši dođoše Lutu, on se zbog njih nađe u neprilici i bi mu teško pri duši, pa reče: “Ovo je mučan dan!”
I narod njegov pohrli njemu, – a i prije su radili sramotna djela. “O narode moj”, – reče on – “eto mojih kćeri, one su vam čistije! Bojte se Allaha i pred gostima mojim me ne sramotite! Zar među vama nema razumna čovjeka?”
“Ti znaš da nam nisu potrebne tvoje kćeri” – rekoše oni -, “ti doista znaš šta hoćemo mi”. (Hud, 77-79.)

A šta hoće izvjesni protagonisti o kojima je riječ, kako nam Kur’an kaže, sasvim je jasno! Zbog toga, ali i zbog svega ovoga gore rečenoga gay parada ne treba da se održi. Instance vlasti koje snose odgovornost po ovom pitanju moraju imati u vidu i uzeti u obzir jak vjernički otklon, ali i otklon svih normalnih ljudi naspram ovakve seksualne dezorijentacije i pokušaja okupacije.
P.S. Ne znam samo gdje su bili u ratu, zašto nisu došli na koji dan da se paradiraju između Marijin Dvora i Pofalića?!

Muhamed Velić, Preporod i portal Rijaseta IZ, novembar 2012.