PRIMJER 1: POKUŠAJ ZLOSTAVLJANJA OBOLJELE ŽENE
Nazvao me je čovjek čija je žena bila bolesna i htio je prije samog liječenja da porazgovara o problemu u kome su se našli. S obzirom da već jedan dugi period medicina nije davala odgovore na bolest koja je tištila njegovu suprugu, on je lijek potražio i na drugoj strani. Odveo je suprugu “liječniku” i na jednom tretmanu liječnik je zatražio da žena sama uđe u prostoriju gdje će biti održana sesija (jedan od uvjeta šerijatski ispravno provedenog liječenja je da žena ne smije sama prisustvovati liječenju, uz nju mora biti mahrem – muž, otac, brat…). Oni su napravili grešku i pristali na to.
Kada su ostali sami “liječnik” je počeo da dodiruje ženu govoreći joj kako je ona njemu suđena, kako ju je Allah dž.š. poslao njemu i još štošta. Žena je istrčala iz sobe i sa svojim čovjekom napustila liječnikovu kuću. Ispričala je mužu ono što se desilo i odlučili su da ga više neće posjećivati.
Međutim, njegovom brezobrazluku i besramnosti nije bilo kraja. Nastavio je zvati ovog čovjeka i upozoravati ga da problem kod njegove žene nije riješen i da je i dalje treba dovoditi. Posavjetovao sam ga da ode posjetiti ovu varalicu i da mu zabrani da ih više uznemirava, a on me je upitao da li on smije to učiniti, jer bi mu taj ”liječnik mogao učiniti nešto nažao?!
Znači jedan od razloga zašto ljudi nastavljaju posjećivati varalice, čak i kada su svjesni njihovih prevara jeste strah. Strah koga ne bi trebalo biti ni kod jedne osobe koja vjeruje u Allaha, dž.š., i Njegovo određenje.
PRIMJER 2: SIHIRBAZ KOJI SE PRETVARA DA TO NIJE
Čovjek je nazvao jednog ”liječnika”, kako bi zakazao termin i kako bi se upoznao sa načinom rada dotičnog prije nego dođe do samog susreta. Liječnik mu je između ostaloga kazao da će ga liječiti određenim zapisima na šta ovaj nije pristao.
“Liječnik” se u momentu transformisao i odjednom je promjenio svoju metodu tvrdeći da je jedino što čini učenje Kur’ana nad bolesnikom, a da je, prije nego je saznao da to nije u redu, koristio zapise. Čovjek je pristao. Pri susretu je “liječnik” ipak pokazao svoje pravo lice. Na svaku opasku u neutemeljenosti nekog od segmenata liječenja on je izmišljao neke nove argumente za ovo ili ono. I tako u beskraj.
Istina u riječima ne bi trebala biti jedno, a u djelima nešto sasvim drugo. Ako je ovo slučaj, liječnik nije onaj za koga se predstavlja.
PRIMJER 3: ČIN HOMOSEKSUALIZMA TOKOM “LIJEČENJA”
Nemalo je i onih ”liječnika” koji otvoreno u svome djelovanju praktikuju zabranjene aktivnosti. I ovdje presudnu ulogu igraju bolesnikova neupućenost, nužda i “liječnikova” sposobnost obmanjivanja.
Razgovarao sam sa nekolicinom bolesnika koji su posjećivali ovakve “liječnike”. Primjer dvojice (“liječnika”) se, po svojoj nakradnosti izdvaja. Upitao sam bolesnika na kome su se osim tragova bolesti uočavali znakovi potištenosti, depresije, razočaronosti, izgubljenosti, a koji nisu imali direktne veze sa simptomima bolesti, o čemu se radi. Šta je uzrokovalo njegovo takvo stanje?
Odgovorio mi je da mu se desilo nešto što je njegovo življenje učinilo besmislenim i da od tada ne razmišlja da li da se ubije. Jedino o čemu razmišlja je kako to da uradi. “Liječnik” mu je kazao da ga je opsjela džinnica i da mora da ga liječi u putpuno zatamnjenoj prostoriji. Naredio mu je da skine odjeću i da legne, a on je za to vrijeme pisao (navodno) kur’anske ajete iznad vrata, prozora i po bolesnikovom tijelu. Zatim je nad bolesnikom izvodio ”obrede” koji u potpunosti odgovaraju aktima homoseksualizma.
Bolesnik je bio razapet nekakvom unutrašnjom spoznajom da to nije u redu, s jedne strane, a strahom i željom za izlječenjem pa i po bilo koju cijenu cijenu, sa druge strane! Valja znati da ”liječnik” koji praktikuje ovaj vid liječenja može biti samo jedno od dvoje: sihrbaz ili onaj ko želi biti sihrbazom (aktom homoseksualizma prožetim odrđenim riječima vradžbine, onaj ko želi, postaje sihrbaz).
Iz knjige “Kur’anska hamajlija” – autor: Almin Omerasević n-um