Kad smo govorili o zaljubljenim džinima, spominjali smo da oni ometaju bračni odnos te da bukvalno stvaraju odbojnost prema supružniku, ili jak bol pri samom initimnom odnosu, ne bi li došlo do udaljavanja srca supružnika, kako bi se otuđili jedan od drugoga pa da propadne brak. Obraćali su mi se mladi ljudi koji su čak godinama u braku ali nikad nisu stupili u intimu, jer to “ona” ili “on” odbijaju. Najčešće se džin zaljubljenik nastani u donji dio tijela kod žene, u njen initimni dio i ne da “pristup” mužu, ali i obrnuto. Tada nastaju svađe, nesuglasice i nesporazumi koji uglavnom završavaju razvodom bračne veze.
Još tragičnije je kad se “žena džin” nastani u kukove kod muškarca i otud napada i njega i njegovu ženu. Ženski džini su otporniji i uporniji, više vole i više trpe bol negoli muški džini, i kao po pravilu, teže ih se riješiti. Inače ova vrsta džina ostavlja tragove svoga kretanja po tijelu, ili po onim dijelovima tijela gdje najčešće budu; po kukovima ili po bedrima, po natkoljenicama, iznad nožnih članaka, po podlakticama ili po grudima, ostavljajući sitne modre, crvenkaste ili ljubičaste tačkice.
Džini, koji imaju za cilj razvod braka, znalački raspiruju strast kod oženjenih muškaraca ili kod udatih žena prema osobama suprotnog spola, samo ne prema bračnom drugu. Čak, štaviše, oni došaptavaju opsihrenima da bi initimni užitak “sigurno” bio ugodan i jedinstven sa nekom drugom osobom, ali, eto, sa bračnim supružnikom ne funkcionira.
Ova metoda zavaravanja služi prvenstveno samo da prokuhava pokvarenu maštu i udaljavanju supružnika jednog od drugoga, ali i udaljavanju od Allahova dina; šejtan, Allah nas sačuvao njega, zavodi ljude da učine zinaluk i preljubu, kako bi se počinio težak grijeh, a onda se potrudi da se ta tajna jednog od supružnika raskrinka, kako bi tako definitivno raskopao brak.
Naravno, ne smijemo zaboraviti ni “zinaluk pogleda i oka”. Danas se na sve strane lansiraju pornografski sadržaji, radilo se o slikama ili o ulici, ili tajno u dnevnoj sobi na televizijskom prijemniku ili još tajnije – preko mobitela. Sredina u kojoj živimo ide na ruku šejtanima i džinima; na sve strane golotinja, bestidnosti svih vrsta. Nemoral i javno pozivanje u nemoral nameću se kao epidemija od koje rijetki budu imuni. Grijeh poziva u akciju, a oni slabih srca i zavodljive duše brzo se nađu u klopci. Umjetnost obaranja pogleda nije nikad bila tako preporučljiva kao danas. Na sve strane vrebaju đav’li da razruše brak: žene i muškarci su skoro podjednaki na ljestvicama nemoralnih ponašanja i djelovanja. Oni koji se pogledom “naslađuju” na sokaku, gledajući u haram, gube u svojim srcima onoliko ljubavi i želje prema svom suprugu ili supruzi koliko su strasti ili želje poklonili nekoj ženi ili muškarcu u prolazu, na televizijskim slikama, ili u svojoj mašti, ili na Facebooku i drugim socijalnim mrežama.
Ne može neki muškarac svaki dan požudno gledati za tuđim ženama a osjećati slast prema svojoj ženi, niti može jedna žena danima gledati u našminkane glumce u raznovrsnim sapunicama a osjećati vrelu požudu prema svome mužu. U srcu koje čini grijeh stvara se crna mrlja grijeha na onom mjestu gdje je prije grijeha bila svijetla tačka čednosti. To je Allahov zakon: ko zamijeni halal haramom, past će u očaj, kad tad.
Nije sve do džina, jer oni koriste naše slabosti protiv nas samih a ne naše vrline.
HFZ. FUAD SEFERAGIĆ
N-um