– Poslije intimnog odnosa oba supružnika moraju okupati čitavo tijelo da bi mogli ponovo obavljati namaz (molitvu). Isto tako kad bi došlo do dodirivanja između stidnih djelova muža i supruge (penetracije), pa makar ne došlo do izbacivanja sjemena obavezno je kupanje,
– Uslijed predigre, ljubljenja, grljenja i naslađivanja tijelom supružnika, ne mora se uzeti gusul ako ne dođe do izbacivanja sjemena. (Kupanje je obavezano u dva slučaja: spajanja spolnih organa tj. penetracije muškog u ženski spolni organ i ejakulacije. Bilo šta da se od spomenutog desi, gusul je obavezan.)
– Ženi je dozvoljeno da prilikom kupanja od džunupluka ne raspliće pletenice (kod žena koje inače kosu pletu u pletenice), već je dovoljno da vodom skvasi glavu toliko da voda dopre do tjemena, tj. korijena kose.
– U toku ramazana poslije iftara (s nastupom večeri) je dozvoljen spolni odnos supružnika sve do nastupa zore (u toku ramazanskog dana spolni odnos je zabranjen)
– Islam strogo zabranjuje spolni odnos za ženom dok je u menstruaciji (hajzu) ili u postporođajnom periodu (nifasu)
– Dopušteno je naslađivati se tijelom žene za vrijeme trajanja menstruacije, i to ispod koljena i iznad pupka
– Islam strogo zabranjuje spolno općenje u analni otvor i tretira ga kao veliki grijeh (dopušteno je prići supruzi straga i sprijeda, bez obzira da li muškarac bio iznad žene ili ona bila iznad njega, te na bilo koji drugi za njih odgovarajući način koji ne šteti nijednom supružniku, pod uvjetom da je spolni odnos u rodnicu, a ne u analni otvor)
– Ne postoji dokaz koji bi oralni seks zabranio i izuzeo ga iz općeg pravila dozvoljenosti naslađivanja tijelom supružnika (nije potrebno kupanje poslije oralnog seksa ako nije došlo do ejakulacije)
– Nije zabranjeno da supruga u toku menstruacije oralno zadovolji muža
– Iako ne postoji dokaz koji zabranjuje spolni odnos u kupatilu ili nužniku, nekoliko savremenih učenjaka smatra da bi to trebalo izbjegavati
– Dozvoljeni su intimni odnosi dok je žena u drugom stanju (sve do poroda)
– Pohvalno je da muž predigrom pripremi suprugu za polni odnos kako bi je uzbudio, te kako bi ona doživjela spolni odnos kao što ga on doživi.
– Lijepo je prije intimnog odnosa da supružnici prouče ovu dovu: Bismillah! Allahumme džennibne-š-šejtane ve džennibne-š-šejtane ma rezaktena! / “U ime Allaha! Allahu, udalji šejtana od nas i od onoga što si Ti dao da se zametne!” Ako Allah dadne da se, tom prilikom, zametne dijete, neće mu šejtan nauditi!
– Ukoliko neko priđe supružniku i namjerava to učiniti i drugi put, onda ne mora nakon prvog intimnog odnosa uzimati gusul (okupati se), već to može učiniti nakon što to obavi i sljedeći put.
– Lijepo je da supružnici uzmu abdest prije intimnog odnosa, a ako to namjeravaju učiniti i drugi put, onda ne moraju nakon prvog intimnog odnosa uzimati gusul (kupati se), već to mogu učiniti nakon sto to obave i sljedeći put. Pohvalno je da nakon prvog odnosa operu spolni organ, ponovo uzmu abdest i tek, tada, ponovo priđu jedno drugom.
– Poslanik Muhammed, sallallahu alejhi ve sellem, poslije intimnog odnosa nekada bi se okupao, pa bi onda spavao, a nekada bi uzeo abdest i onda spavao, a okupao bi se poslije spavanja.
– Dozvoljeno je da se supružnici zajednički kupaju.
– Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, bi se ovako kupao poslije intimnog odnosa: prvo bi oprao ruke, a u jednoj predaji i spolni organ, zatim bi izaprao usta i grlo i uzeo abdest kao što se uzima abdest za namaz. Nakon toga oprao bi glavu, a iza nje kompletno tijelo, tako da nigdje suho ne bi ostalo.
– Svaki fizički kontakt između muškarca i djevojke koji nisu još stupili u brak je strogo zabranjen u islamu (puljubac, grljenje, intimni odnosi i sl.)
– U islamu su zabranjeni istopolni brakovi i strogo su zabranjeni intimni odnosi među osobama istog pola.
DODATAK: I muškarac i žena se moraju očistiti/oprati poslije male nužde jer ako bi nekoliko kapi mokraće pale na donje rublje onda se ne može obavljati namaz u toj odjeći.