Od problema koje sam primijetio na rukjama jeste to što ljudi ne drže do sebe. Problemi koji se javljaju i koje šejtan u porodici koristi jeste da brat ili sestra ne drže do sebe. Kada kažem ne drže do sebe, mislim da se brat ili sestra prestanu truditi jedno oko drugog.
Svaki brat i svaka sestra vidi u svome bračnom drugu nešto što mu se dopada i tako se uzmu. Nakon izvjesnog vremena dešava se da bračni parovi ostave uljepšavanje koje je nekada bilo prisutno dok su tragali za bračnim drugom. Pa ćemo vidjeti da brat od svoje definicije tijela napravi pofinu kiližu, nema više uljepšavanja i privlačnosti, tako i sestra – ko biva ja sam se udala. Njihov razgovor se svodi na bračne obaveze i prestanu slatke i blage riječi, zašto? Vidjet ćemo sestru da se uda i da smatra da je završila obaveze po pitanju sređivanja mužu, a nekada je znala satima ostati pred ogledalom kako bi se dopala onome ko je prosi.
Zašto ovo pišem i smatram problemom, zato što se izgubi osjećaj vrijednosti i sređivanja i poslije se odnosi hlade. Hanuma ili brat u moru fitni požele opet one koji se okolo srede i koji su privlačni, a živimo gdje su nam ulice more fitni. Sestra dočeka muža loše obućena, ali kada je društvo sa sestrama ona želi da svoju ljepotu ispolji, kome? Zar nije od sunneta da dočekaš muža nasmijana i lijepo sređena?
Dok sa druge strane imamo problem u tome da mnoga braća ne vode računa kako njegova hanuma želi da on izgleda. Žena voli da ima kosu, on zviz čelav, šta je njega briga. I eto ti ih na rukju, i naravno ne idu mnoge stvari. Ohladili intimni odnosi, rodile se želje za drugim, pa se zapitaju da nije zaljubljeni džin. Svađa stalna, a da samo malo porade na sebi kao prije i da daju maximum od sebe, ponovo bi se i iznova zaljubili. Prije bi govorili za ljepotu treba trpiti, pa brate dragi i sestro, radi harmonije braka u turbolentnim vremenima budi sređen/a.
Šejtan želi da pokaže u haramu i vani i bratu i sestri da je tuđe bolje, pokaži mu ti tako što ćeš dati maksimum da nije u pravu, a možeš to. Dok sa druge strane šejtan želi da pokaže kod bračnog para najmanju sitnici i da istakne nedostatke, ne dozvoli mu za te nedostatke da budu uočljivi i izražajni, on to želi kako bi u memoriji insana kružila slika namrštene hanume ili brata, kako bi kružila slika neurednosti ili loše odjeće sa kojom izlazi brat ili sestra kada su zajedno. Dok sestri i bratu istakne sve ljepote vani u haramu, stvori mu želje i ono što vidi poželi i tada stvori mu se slika sa jedne strane njegove hanume, a sa druge haram hanume ili haram brata.
Moj savjet: uvijek se dotjeruj, kako brat tako i sestra, i poželjet ćete jedno drugo.
Rodit će se potrebe i želje za intimom i slatkim riječima.
Amar Gadžun
n-um