Nedavno mi je na rukju dolazio mladić kojem je roditelj napravio sihr da ga odvrati od ženidbe sa djevojkom sa ovih prostora. Obzirom da su mu više puta roditelji sugerisali da se treba ženiti, on je odlučio naći curu, ali ne iz zemlje iz koje oni dolaze. Medjutim, nisu bili zadovoljni tim izborom i pokušavali ga odvratiti od ženidbe sa tom curom. Nisu ga uspjeli ubjediti, pa je njegov roditelj naručio sihr kod sihirbaza u Bosni i stavio mu u piće da popije misleći da će ga tako lakše odvratiti od ženidbe. Od te noći njihov sin više nije ličio na sebe i nastupile su noćne more. Bio je rastrešen, u jako depresivnom stanju i imao bolove u prsima. U toku rukje imao je velike reakcije, javili su džini koji su prihvatili islam i priznali razlog ulaska. Mladić je povratio sihr, a džini su hvala Allahu napustili tijelo.

Ovakvih i sličnih slučajeva ima jako puno, gdje roditelji ili familija želi pomoći, a ustvari naprave medvjeđu uslugi oboljeloj osobi. Osobi se želi pomoći a ustvari se postigne kontraefekat, pa onda oboljeli pati i trpi bolove zbog neznanja i gluposti drugih. Bilo je slučajeva da žena naruči sihr da je suprug “više voli”, pa se to na kraju završilo sa razvodom. Da roditelji sihrom odvrate djecu od nečega što njima smeta, pa na kraju pate i plaču za svojom oboljelom djecom.

Savjet onome ko naručuje sihr

Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao da onaj ko pravi sihire i onaj ko naručuje pravljenje ne pripadaju nama. (El-Bezzar) Prema tome, haram ovdje nije samo kod sihirbaza već on obuhvata svakog ko im ide i od njih usluge traži.

“Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je sihir uvrstio među sedam teških i po zajednicu pogibeljnih grijeha.” (Buharija i Muslim) Jer, onaj ko drugome pravi sihir izaziva teške društvene probleme koji dovode do ubistava i samoubistava, razvoda brakova, unošenja razdora među ljude, itd. Ljudi vjeruju sihirbazima kada im odu radi liječenja bolesti ili rješenja kakvog drugog pitanja, a to i jeste problem. Vjerovanjem njima oni na sebe navlače Allahovu srdžbu, a one radi kojih su otišli sihirbazu dovode u opasnost širka (najveći grijeh u islamu).

Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “Ko ode gataru ili proroku pa povjeruje u ono što je rekao, porekao je ono što je objavljeno Muhammedu.” (El-Bezzar)

Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “Ko ode vidovnjaku pitati ga za nešto i povjeruje mu ono što kaže, neće mu biti primljen namaz četrdeset dana.” (Muslim)

Preuzeto saRukja Liječenje Kur’anom Danska