I porođajni bolovi prisiliše je da dođe do stabla jedne palme. “Kamo sreće da sam ranije umrla i da sam potpuno u zaborav pala!” – uzviknu ona. I melek je, koji je bio niže nje, zovnu:  “Ne žalosti se, Gospodar tvoj je dao da niže tebe potok poteče. Zatresi  palmino stablo, posuće po tebi hurme svježe, pa jedi i pij i budi vesela! A ako vidiš čovjeka kakva, ti reci: ‘Ja sam se zavjetovala Milostivom da ću šutjeti, i danas ni s kim neću govoriti.” (Merjem, 23-26)Allah Slavljeni i Uzvišeni naredio je Merjemi, neka je mir i spas s njom, kad su joj došli porođajni bolovi pri rađanju Isaa, a.s., da uzima i jede hurme u čemu ima mudrosti i duboke tajne. Naučno je potvrđeno da hurme potpomažu i olakšavaju proces porođaja jačajući kontrakciju, jer sadrže materije koje skupljaju i stežu matericu i jačaju mišiće materice, u posljednjem mjesecu trudnoće i za vrijeme porođaja, što potpomaže i olakšava proces porođaja i smanjuje postporođajno krvarenje. Isto tako sadrži šećere koji se lahko apsorbuju i probavljaju – kao što je šećer glukoza – koji daju mišićima materice jaku snagu za vrijeme porođaja. Danas je u medicini i bolnicama opće usvojena praksa da šećer i vodu daju trudnicama u obliku slatke tekućine radi olakšanja procesa porođaja. Ovo upućuje na naučnu mu’džizu u Kur’anu gdje se zajedno spominje jedenje i pijenje kako bi se mogao rastvoriti šećer koji se nalazi u hurmama da joj pomogne i pojača joj napore. Stoga kaže: „pa jedi i pij“.Također ajet: Onoga dana kada dožive ono čime se prijeti, učiniće im se da su ostali samo jedan čas dana. (El-Ahkaf, 35)Ako se ovaj ajet prouči tokom porođaja on će ubrzati i olakšati porođaj uz Allahovu pomoć. Ajet aludira na brzinu u dovršenju nečega i završetku njegovom uz Allahovu pomoć i Njegovu moć. Također, radi spasa i zaštite majke i djeteta uz Allahovu pomoć uči se sljedeći ajet: Allah je najbolji čuvari On je najmilostiviji. (Jusuf, 64)

Postoji i druga mu’džiza u ovim ajetima, odnosno u riječima Uzvišenog:“Ako vidiš čovjeka kakva, ti reci: „ ja sam se zavjetovala Milostivom da ću šutjeti  i danas ni s kim neću govoriti“.Allah, dž.š., naredio je Merjemi, neka je mir i spas s njom, da šuti i suzdrži se od razgovora s ljudima kako joj se duševno stanje ne bi pogoršalo zbog glasina koje su lansirali Izraelićani protiv nje i njene trudnoće sa Isaom, alejhi-s-selam. Šutnja i suzdržavanje od razgovora u ovakvim okolnostima čini da čovjek osjeća duševni mir i smirenost. Ovo praktikuju mnogi ljudi i liječnici i propisuju da se neki duševni bolesnici ne mogu miješati niti razgovarati s ljudima u određenom periodu kako bi preduprijedili  liječenje, zato što se duševni bolesnik može nekontrolisano ponašati prilikom miješanja  i  razgovora s ljudima, što bi se kasnije nakon njegova izlječenja to moglo negativno odraziti i utjecati na njega, posebno kada ga neko podsjeti na njegovo ponašanje tokom bolesti što može utjecati na njegovu psihu i stvoriti mu drugu, suprotnu psihičku poteškoću.

Odlomak iz knjjige: “Znanost i fenomeni Kur’ana”Autor: Hišam al-Abdallah; Obrada: Akos.bA