Za određene grijehe koje radimo ne možemo reći da je kriv sihr ili džin.
Prije svega je krivo naše popuštanje u vjeri, pa je zbog toga se povećalo šejtansko zavođenje nas.
Opravdavanje grijeha sihrom ili džinima je veliko zlo zbog kojeg određene osobe misle da imaju opravdanje kod Uzvišenog Allaha a ne znaju da im upravo sa te strane i prilazi šejtan da bi svoje grijehe povećali ali i (u svojim očima) minimizirali.
Ovo sam vidio da je izraženo kod određenih osoba koje znaju da su bolesne a ne liječe se, pa kad sam ispitao njihovo stanje kroz razgovor (i rukje) vidjelo se da određeni broj njih je upravo upao u ovo stanje koje sam gore napisao.
Nije džin džaba u osobi, ima neke ciljeve na kojima marljivo radi, a on ima vremena i ne žuri mu se.
Ljudi žive bolesni, u vjerskom(imanskom) padu godinama, grijesi se nakupljaju i bolest sve više jača – ne smijemo se dovesti u ovo stanje, nego ekspresno djelovati pokajanjem, popravljanjem, ibadetom, liječenjem, samoliječenjem, terapijom i ustrajnošću na pravom putu, uz Allahovu pomoć.
Dobro se paziti moramo.
Statusom se ne negira dejstvo sihra i džina na ljude, ali je greška ISKLJUČIVO kriviti sihr i džine za grijehe.

Muhamed M. Jušić