Od Ebu Hurejre, radijallahu anhu, se prenosi da je Vjerovjesnik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Dvije vrste stanovnika Džehennema još uvijek nisam vidio. Ljudi koji u rukama imaju bičeve poput kravljih repova i njima udaraj u ljude, i obučene a razgolićene žene (golišavo obučene), uvrću se i uvijaju (pri hodu) i privlače pažnju na sebe, glave su im kao kamilje grbe, neće ući u Džennet, niti će osjetiti njegov miris, iako se njegov miris prostire na toliku i toliku udaljenost.” (Muslim)Druga vrsta stanovnika Džehennema su griješnice koje su odbacile ono što islam govori o čednosti i pokrivanju, poskidale odjeću, pokazale ruke i noge, obukle tijesnu i prozirnu garderobu koja ne pokriva tijelo i ne sakriva stidna mjesta već samo još pojačava strast i nagon muškaraca i njihovu pohotu i požudu prema ženama. One se u takvoj odjeći još više razmahuju, uvrću i uvijaju pri hodu kako bi privukle pažnju i poglede muškaraca i tako na teška iskušenja stavile kako oženjene ljude tako i mladiće u kriznim godinama života.
Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je okarakterizirao ove žene kako se nadmeno i oholo šetkaju ulicama i putevima, preplavljuju javna mjesta i trgove, i tako zavode muškarce i upropaštavaju omladinu. On ih je opisao tako kao da one namjerno i planski pospješuju kvarenje, izopačenje i zavođenje ljudi, kako bi bili svjesni da ona svojom golišavom pojavom i hodom priziva pažnju i mami na činjenje razvrata i nemorala. Značenje Poslanikovih, sallallahu alejhi ve sellem, riječi mailatun mumilat jeste da se one uvijaju hodeći i tako na sebe privlače poglede i pažnju muškaraca izazivajući pohotu i požudu.Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je spomenuo još neke negativnosti od kojih je i to da vežu kosu na vrh glave, tako da im one liče na kamilje grbe po ispupčenosti i isticanju, i ukrašavaju ih raznim ukrasima i farbaju privlačnim bojama, pa ih nagomilavaju na vrhovima glava tako da liče na visoka brda ili brane.Riječi kasijatun arijat (obučene a golišave) znače da one na sebi formalno imaju neku odjeću, ali su, suštinski, razgolićene, jer je njihova odjeća tijesna ili prozirna tako da ne sakriva tijelo, niti pokriva avret (ono što se ne smije pokazivati). Osnovni cilj i uloga odjeće jeste da pokrije tijelo i stidna mjesta. Allah, subhanehu ve te ala, kaže:
يَا بَنِي آدَمَ قَدْ أَنزَلْنَا عَلَيْكُمْ لِبَاسًا يُوَارِي سَوْآتِكُمْ وَرِيشًا ۖ وَلِبَاسُ التَّقْوَىٰ ذَٰلِكَ خَيْرٌ“O sinovi Ademovi, dali smo vam odjeću koja će pokrivati stidna mjesta vaša, a i raskošna odijela, ali, odjeća čestitosti, to je ono najbolje.” (EI-E’raf, 26)
Hadis ukazuje na žene koje se oholo i samodopadljivo uvijaju i razmahuju u hodu s ciljem privlačenja pažnje na sebe i pospješivanja izopačenja i kvarenja muškaraca čija srca privlače golišavošću.U hadisu su u potrijebljene riječi esnimetulbaht (kamilje grbe). Riječ esnimetun je množina riječi senam (nešto uzvišeno, visoko), a riječ baht je kamila ili deva. Otuda se kamilja grba zove senamul-baht zato što je visoka, izbačena. Time se hoće reći da takve žene vežu i sakupljaju kosu na vrhu glave da izgledaju kao kamilja grba ili brdo. Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je ovaj hadis završio riječima koje čovjeku ulivaju strah u srce: “One neće ući u Džennet, niti će osjetiti njegov miris…”Postoji li stravičnije kazne od toga da čovjeku bude uskraćen ulazak u Džennet, i sve te njegove blagodati, i da nikad ne osjeti njegov miris mada se on širi na razdaljini od pet stotina godina?!
IZ KNJIGE: Poslanikove oporuke ženama i primjeri sahabijki – essunne.com