Muz ima slijedece obaveze prema supruzi: -Da joj potpuno ispuni njena moralna i materijalna prava, kao i fizicka, tjelasna; da joj isplati mehr, dadne opskrbu, da je cuva, stiti i pazi ziveci sa njom na lijep pristojan i propisan nacin, da je hrani, odijeva i obuva, obezbijedi stan, da joj obezbjedi sve sto voli i sto je u granicama serijata a njemu ne predstavlja poteskocu, da je odgaja na propisan nacin lijepim savjetom i govorom. ako se ne pokori, onda seksualnom apstinencijom jedno vrijeme,(to pravo je pravo supruga, a ne i zene, tako da zena ne smije nikada seksualno odbiti muza), a ako se opet ne pokori, onda je istuce pazeci da je ne rani, ne slomi neki dio tijela ili udari po licu. Allah dz.s. kaze:.. A one cijeg se neposluha bojite, posavjetujte, a onda se od njih u posteljama rastavite, pa ih i udarite; kad vam poslusne postanu, onda im zulum ne cinite! (En-Nisa:34),dalje -Da je pouci osnovnim stvarima vjere, ako to ne zna, ili da je pusti da ide na za to odredjena mjesta gdje moze nauciti( mejtefi,seminari,predavanja,skola itd.),posto duhovna potreba u islamu ne zaostaje za materijalnom. -Da je prisili na ucenje, usvajanje i preakticiranje najosnovnijih islamskih propisa; da joj zabrani neislamsku nosnju i otkrivanje, nedopusteno mijesanje i kontaktiranje sa drugim muskarcima, osim u prisustvu mehrema, da joj ne pruzi priliku da se ,oralno pokvari, jer Poslanik a.s. kaze: Covjek je pastir u svojoj porodici i odgovoran je za svoje stado. -Da ne iznosi njene tajne pred svijet -Da ima sa njom seksulane odnose, makar u cetiri mjeseca, osim ako nema neki poseban uzrok i opravdanje, kao sto je odsutnost na putu i sl. Naravno, ovdje bi trebalo ,alo sire obrazloziti i elaborirati ovo pitanje, zbog njegove vaznosti u bracnim odnosima, posto se i sami islamski pravnici razilaze po ovome pitanju. Hanbelijski ucenjaci smatraju da bi to moralo biti makar u cetiri mjeseca obavezno, osim iz opravdanog razloga. Tako, ako bi muz odbio priblizavanje zeni nakon cetiri mjeseca seksualnog apstiniranja, zena bi imala pravo da trazi razvod braka. Medjutim ako bi muz otisao na put radi potreba pa makar se to oduzilo, to bi bio opravdan razlog odgadjanja intimnih odnosa. Ako bi muz otputovao i proboravio sest mjeseci, a ne bi imao opravdanja za dalji boravak, pa ga zena pozvala, trebao bi da se vrati, kao sto je Omer r.a. donio odluku za ozenjene mudzahide; da sest mjeseci proborave sa vojskom na ratistu, cetiri kod svojih zena, a dva mjeseca na putu, po ,jesec u dolasku i odlasku. -Da spava i zanocava kod nje. Ako je u poligamnom braku(vise zena), onda je obaveza da boravi kod nje kad dodje njena reda u nocima. -Lijepo bi bilo da joj dadne dozvolu kako bi mogla u slucaju potrebe sluziti svoju bolesnu rodbinu, klanjati im dzenazu u slucaju smrti i posjecivati ih pod uslovom da to nije na stetu porodice i muza. -U slucaju pokornosti zene, muz nema prava da je udara ili ostavlja u krevetu. -Muz je vodja i nadredjeni u domu supruznika -Da je ne prisiljava na odvratne i mrske stvari -Da joj dozvoli pravo misljenja i da se konsultuje sa njom. -Da se lijepo ophodi prema njezinim roditeljima i rodbini -Da je ne iznenadjuje povratkom sa puta, da je obavjesti o tome i trazi dozvolu ulaska kod nje kada se vrati ( da je ne bi zatekao u neurednom i nepozeljnom stanju sto moze imati nepozeljne konsenkvence u daljem bracnom zivotu).
Portal Svjetlo Dunjaluka