Prenosi se da je Ibn Abbas, r.a., rekao:
– Kad neko od vas poželi sastati se sa svojom suprugom u bračnoj postelji pa kaže: Bismillah. Allahumme džennibne-š-šejtane ve džennibi-š-šejtane mii rezaktenii – U ime Allaha, Allahu moj, odbij šejtana od nas i od onog sa čim si nas opskrbio! – ako bi bilo suđeno da se pri tome susretu začne dijete, nikada mu šejtan ne bi mogao zlo nanijeti.Muslimova zbirka hadisa – sažetak, str. 354
Svadbeno veselje je prošlo, gosti su otišli, a noć još uvijek traje. Mladoženja i mlada konačno su sami. Obično su u tim trenucima i jedno i drugo stidni zbog događaja koji tek treba da uslijedi. I vesele se i stide se jedno drugoga. Vrlo često mladi znaju poželjeti da sijelo duže potraje kako bi, ni oni ne znajući zbog čega to čine, odgodili osamljivanje. Teško se naviknuti na drugog insana. Još je teže biti nāg pred njim, iako ga i duša i tijelo žele…Upravo zbog specifičnosti prve bračne noći prije intimnog odnosa preporučuju se određene predradnje koje imaju za cilj opuštanje, privikavanje na partnera, razbijanje predrasuda o spolnom odnosu, kao i svojevrsnu pripremu za trenutak koji većinu mladih motiviše za ulazak u brak.Prije svega potrebno je imati jasnu predstavu o spolnom odnosu. Uzvišeni Allah u svakog je čovjeka usadio nagon za seksom kao što je usadio i nagon za hranom i pićem. Upražnjavanje seksa prirodan je čin, dar Allahov. Gospodar svjetova učinio ga je slatkim i privlačnim zbog čega čovjek u njemu uživa. Žena je simbol privlačnosti i vječiti pojam nedokučivosti. Njene čari su interesantne i muškarac u njima potpuno uživa onda kada teško do njih dolazi. Zbog toga lahko dostupna žena gubi ljepotu i čar i biva predmetom kratkotrajnog i privremenog uživanja nakon čega muškarac ponovo ima potrebu za traženjem. Jednostavno, on ima potrebu za nečim što je teško dokučivo.U tom smislu i prva bračna noć treba da se pretvori u svojevrsnu kulminaciju čovjekovog iščekivanja ovog sretnog trenutka. On tada treba da sazna i osjeti zašto se isplatilo suzdržavati i čekati. On treba da doživi smisao čuvanja od harama kada se prepusti strastima i legalnom tjelesnom uživanju. U protivnom, ako ne dožive prvu bračnu noć kao nešto što se doživi nakon dugog, teškog i napornog truda, izvjesno je da će se razočarati zbog čega će u startu svog braka biti nesretni.
Kada se radi o ženi, ona isto tako mora osjetiti da je poželjna svome mužu. Mora doživjeti njegovu pažnju i nježnost. Mora biti potpuno smirena i prepuštena vođenju osjećaja. Zbog toga se preporučuje izbjegavanje žurbe. Ta noć mora biti duža nego sve druge noći koje slijede. Zato i svadba mora kratko trajati da bi se imalo vremena za prvu intimu. Zato je najbolje da mladenci ostanu sami u kući kako bi se potpuno prepustili intimi i romantici. Mnogo je važno prvu noć doživjeti prirodno i učiniti da ona ostane u trajnom sjećanju po lijepom.Da Islam mnogo pažnje posvećuje smirivanju duše i tijela kao i predradnjama govori i slijedeći hadis: “Kada se neko od vas oženi, neka stavi ruku na prednji dio mladine glave, neka spomene ime Uzvišenog Allaha a zatim neka zamoli blagoslov riječima: ‘Allahu moj, molim te da mi podariš svako dobro u mojoj suprugi kao i dobro u onome u čemu je ona po prirodi sklona. Allahu moj zaštiti me njena zla kao i zle prirode njene.’” (El-Buhari i Ebu Davud)Može li išta bolje smiriti djevojačko srce od prizivanja imena Onoga Koji je stvorio to srce? Ko drugi osim Allaha može unijeti bereket u život mladenaca i ko ih može učiniti milim i lijepim jedno drugome. Od bereketa prve bračne noći ovisi bereket čitavog života. Zbog toga se priziva ime Allahovo. “Samo spominjanjem Allahova imena srca se smiruju.” (Er-Ra’d, 2
Prvi dodir tijela je dodir koji ostaje u trajnom sjećanju mladenaca. Zbog toga se preporučuje da on bude uz Allahovo ime kako bi bereket Njegova imena ušao u dušu i srce i učinio milim dodire muža i žene. U protivnom, prvi dodir može biti opasan i dovesti do određene averzije prema osobi koja ga čini.
mr. Senaid Zaimovic – N-UM